din on-line

Am relansat blogul Ordine sau DeZoRdInE

           Dragilor,

Nu ştiu câţi dintre voi citeau şi articolele blogului frate mai mic Ordine sau Dezordine. Recent am relansat acest blog, pe domeniu propriu. Acum, îl găsiţi la adresa

 https://ordinesaudezordine.com .

     Vă las aici o mică prezentare, cu speranţa că ne veţi urmării şi la noua adresă:)

     „Bună, sunt DeZoRdInE şi împreună cu sora mea Ordine, încercăm să ne descurcăm prin lume. Eu sunt mai împiedicată şi găsesc haine mototolite, oameni needucaţi şi un sistem de legi varză. Sora mea însă, găseşte profesori cu muuuuuuuuuultă răbdare, cursuri gratuite, ONG-uri interesante şi urechi să audă toate acestea.”

Te provoc sa imi spui parerea ta

