Intrebare...

Sambata iara, …. deci CONCURS!!!!!!!!!!

Sambata… Iara…. Tocmai ce am terminat de citit textul lui „ fusta„. A se intelege un blog. Tipa mai are nevoie de ceva sfaturi. Ideea in sine a textului este interesanta. Pare a fi vorba de trairea ei personala.  Dar, …. am impresia ca prea se milogeste de acel ins sa ii confirme lui ca increderea lui intr-o relatie exista pe undeva.

Trecem peste.

Tocmai ce mi-am luat tableta si profit de comoditatea ei… 10 ,,inci,, fite pe mine…  Imi propun ca pe viitor sa postez mai des, mai ales ca tastatura este mai acceptabila. Cea a telefonului ma incomodeaza maxim.

Incepand de maine, o iau pe EA cu mine la plimbare. Chiar as vrea sa ii dau un nume, sa o consider confidenta mea, pe care imi astern gandurile.

Deci fac mare CONCURS…. Cine imi da o ideea buna de nume ptr tabletuta mea fita… are dreptul sa aleaga o tema pe care sa scriu urmatorul articol. Termen pana sambata viitoare.

BAFTA!!!!

5 gânduri despre „Sambata iara, …. deci CONCURS!!!!!!!!!!

  1. „Fusta” este greu de citit si de inteles. De aceea are asa putini cititori, dupa 2 ani de existenta. Sa fiu in tema: cred ca o extensie a numelui tau este cel mai potrivit nume pentru „tabletuta” ta – IANA

    Apreciază

Te provoc sa imi spui parerea ta

